人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Mentaiko Carbonara Pasta

It's kodomo no hi(childeren's day) in Japan. Well, maybe that was why I was on the bus with crying baby boy to go to physiotherapy, and screaming kids on the bus on the way back... I wish their happy life.

Anyway, I made "Mentaiko Carbonara Pasta" for dinner tonight. Thick and rich creamy Carbonara sauce with a little spicy Mentaiko. so good!! :)





。.:*:・゚。.:*:・゚。.:*:・゚。.:*:・゚。.:*:・゚。.:*:・゚。.:*:・゚。.:*:・゚。.:*:・゚。.:*:・゚。.:




日本ではGWもいよいよ終わりに近づき、今日は端午の節句、子供の日でした。
柏餅が食べたいなぁ~と思いつつ、結局なにもせずじまいでした。 汗


ウチにいる大きな男児のために(笑)、今夜は明太子パスタです♪

Mentaiko Carbonara Pasta

Mentaiko Carbonara Pasta_f0111926_12362731.jpg


たまねぎ、しめじ、フレンチビーンズを入れて、
ソースはカルボナーラソースにして全卵を使いました。
明太子も合わせて卵三昧なリッチで濃厚なパスタは、かなり食べ応えあり♪
Coryさんも喜んで勢いよく食べてくれました。

反省:
もう少し長めに火にかけて、カルボナーラらしくソースを固めた方が良かったかな。